About the Blog :3 ♥

Ez a blog az én életemről, élettapasztalataimról és élményeimről szól. Megírom a számomra érdekesebb vagy gondolgodtatóbb kérdésekról a véleményemet. Ha kíváncsi vagy rá, csak nézz be!

Állandó oldalak

Ami csak kell :D

Google PageRank

Nem vagyok tökéletes...

2013.05.01. 21:33

szerző: AnG

156816_524520697598172_354005363_n_1367436397.jpg_403x403

Aki nem tudna angolul, annak üzenem, hogy ez azt jelenti: " nem vagyok tökéletes. Eredeti vagyok! "

Sokáig azt hitték, hogy csakmert jótanuló és szótfogadó vagyok, milyen tökéletes lehetek... De ez sohasem igaz! Senki se tökéletes, aki meg annyak látszik, annak gratulálok, nagyon jó színészi tehetségekkel áldotta meg az ég! Nem állítom magamról, hogy nincsenek hibáim, mert vannak, de legalább eredeti vagyok! Elkövetem a SAJÁT hülyeségeimet, megiszom a levét, de a végén mindig tanulok belőle! Az élet ebből áll; sikerek és kudarcok eltérően váltakozó lánca!

Címkék: hiba élet színész siker kudarc tanulás hülyeség tökéletes angol sztár híresség akarat eredeti egyéniség perfect original

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angs-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr135260485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása