About the Blog :3 ♥

Ez a blog az én életemről, élettapasztalataimról és élményeimről szól. Megírom a számomra érdekesebb vagy gondolgodtatóbb kérdésekról a véleményemet. Ha kíváncsi vagy rá, csak nézz be!

Állandó oldalak

Ami csak kell :D

Google PageRank

A legjobb barátnő... ♥

2012.12.21. 21:04

szerző: AnG

Én úgy érzem, hogy fontos, hogy mindenkinek legyen egy olyan barátja, rokona, ismerőse, egyszóval; bizalmasa, akinek bármikor bármit elmondhat anélkül, hogy bármilyen kellemetlen következménye lenne a dolgoknak. Nekem ilyen ez a blog, de legfőbbbképpen Sue, aki szinte, sőt MINDENt tud rólam és, ha az érzéseim nem csalnak, én is róla. Olyanokat is tud rólam, amit szinte senki, cikis dolgokat és hülyeségeket. Itt minden csak a bizalmon alapul.

Számos olyan dolgot tudna felsorolni, amire nem vagyok büszke, de Suzy tud róla és segít megoldani a helyzetet. Akármikor átmegyek hozzá, vagy csakúgy szimplán összefutunk, képesek vagyunk órákon át beszélgetni. Mindig van valami mondanivalónk, panaszunk, stb... egymásnak. Szegénykém már lassan így veszi fel a telefont, ha hívom:

Halló! Szerelmi tanácsadó és lelkisegély szolgálat! Susan vagyok, miben segíthetek?

Több, mint 4 éve Sue a legjobb barátnőm és még egyetlen egyszer se vesztünk össze SEMMIN! Pedig volt olyan eset is, hogy közös ismerőssel beszéltek ki és Suzy mindent elmondott, a saját "mondataival" kezdve. Amikor számon kértem az ismerőst, csak annyit volt képes mondani, hogy Sue miket mondott. De én csak nevettem rajta, mikor ők lehordtak fűnek, fának. Ugyanis, előtte Suzyval megbeszéltük, hogy úgymond "beépül" közéjük, na meg utánna el is mondta azt is, amit ő mondott. Szóval, Sue volt a kémem.

Vele mindin szerelmi, családi és egyéb problémámat megbeszélhetem és nagyjából mindig ugyanazt a megoldást találjuk. Valószínűleg azért, mert már túlságosan is jól ismerjük egymást! Mintha a tesóm lenne! 

Sajnos, azt nem tudtuk összehozni, hogy Stevvel kidobatom magam Jolly miatt. Pedig a tervünk TÖKÉLETES volt!Felöltöztünk volna "könnyű nőcskéknek" és eljátszottuk volna neki az igazi kis primadonna, shoppingolós plázacicákat, csak azért, hogy szakítson. Olyan nyavalygós és hisztis lettem volna, mint egy kis citri. "Véletlen" összefutottunk volna Suzyval és olyan nem létező személyekről kezdtünk volna el nagy élvezettel pletykálni... Ha kibírtam volna addig vele, amíg eljátszuk, tuti, hogy dobott volna. Én meg csak elmenetm volna vásárolgatni és megünnepelni, hogy milyen jó színészek vagyunk Suzykámmal.

Címkék: vélemény család segítség történet love divat ruha éjszaka party változás szerelem kapcsolat szív hangulat problémák emlékek szakítás csajok honlap nosztalgia akarat probléma múlt érzések ex pasik előzmények pletykák hercegnő egyéniség rokon tanúlság probláma Jolly

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angs-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr924976779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása