About the Blog :3 ♥

Ez a blog az én életemről, élettapasztalataimról és élményeimről szól. Megírom a számomra érdekesebb vagy gondolgodtatóbb kérdésekról a véleményemet. Ha kíváncsi vagy rá, csak nézz be!

Állandó oldalak

Ami csak kell :D

Google PageRank

Itt a vége, fuss el végre...

2012.11.20. 18:16

szerző: AnG

Én már nem egy pasival jártam így, hogy egy plázacicáért hagyott ott, mert én nem voltam az a miniszoknyás csaj. Bevallom nem vagyok könnyű eset, de ha valaki, akkor így szeressen! De volt már olyanra is példa, hogy ezzel a cicababa stílussal akartam elkergetni valakit... :$

Címkék: család segítség love divat ruha éjszaka csók party esküvő szerelem kapcsolat lélek részeg szív hangulat problémák emlékek szakítás csajok nosztalgia megértés akarat probléma múlt érzések ex pasik hírességek parfüm előzmények osztálykirándulás pletykák hercegnő illat rokon régi idők puszi tanúlság lesújtó hír probláma

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://angs-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr544916937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katy White 2013.05.06. 08:30:42

ez a cicababás elüldözés jó ehetett :DD az idegei biztos hamar beadták a kulcsot :DD

AnG · http://angs-blog.blog.hu/ 2013.05.06. 08:44:17

@Katy White: Ha tudnád mennyire... De mindegy már vége! :)
süti beállítások módosítása