About the Blog :3 ♥

Ez a blog az én életemről, élettapasztalataimról és élményeimről szól. Megírom a számomra érdekesebb vagy gondolgodtatóbb kérdésekról a véleményemet. Ha kíváncsi vagy rá, csak nézz be!

Állandó oldalak

Ami csak kell :D

Google PageRank

Külföldi vendégek

2012.11.18. 12:32

szerző: AnG

A cím már árulkodik, hogy miről is lesz ebben a cikkben szó! Röviden az előzmények: a falunkban van egy európai uniós küldő- és fogadó szervezet, aki most két német önkéntes lányt fogad, egészen júniusig! A szervezet vezetői anyát kérték fel, hogy legyen a mentoruk, aki segít nekik, és bármilyen problémával fordulhatnak hozzá. Valamilyen szinten az is közrejátszott, hogy anyu nagyon jól beszél angolul és a lányok is anyanyelvi szinten beszélik! Szóval áthívtuk őket egy délutánra, meg ott volt még a vacsora is, hogy jobban megismerjük egymást...

Az egyik osztálytársam Jane is átjött, mert vele már korábban meg voltak beszélve a dolgok és már nem volt szivem visszamondani... Egyikőnk se látta még azelőtt őket, de feltétlen nekünk kellett kimenni eléjük. Ez volt a nap legnagyobb poénja! Az iskolához mentünk, mert bementek megnézni egy két német és angol órát. Állunk Jane-vel a kapuban és figyeljük, hogy kik mennek ki és be, hogy látunk e ismeretlent. Megláttuk őket, de nem voltunk benn biztosak hogy ők azok! Jane gyorsan megoldotta a problémát, odament és megkérdezte:

- Heló! Ti vagytok a németek?

-Heló!- válaszoltak.

Egyszercsak mellém lépett az iskola igazgatója és mondta, hogy igen ők azok, miért? Gyorsan bemutatkoztam és felvázoltam neki a szitut! Kicsit furcsán nézett, aztá elment. Bemutatkoztam a lányooknak és hazakísértük őket!

Otthon volt már Gery, és a családom is! Fura volt, mert csak anyával ketten tudtunk angoilul, Gery meg mire elgondolta magában, hogy hogy kellene németül elmondani, addigra mi már teljesen másról beszéltünk! Meg uyge a xcsalád magyarul beszélt én meg fordítottam, hogy senki se érezze magát kellemetlenül! 

Végül a Facebookon csak pozitív visszajelzéseket kaptam a lányoktól a vacsorát és a programokat illetően! Azóta is beszélgetünk!

Ti voltatok már hasonló helyzetben, hogy fordítanotok kellett? Meséljetek!

Címkék: vélemény család segítség történet alkohol anya apa facebook online éjszaka party változás kapcsolat angol hangulat problémák emlékek csajok megértés probléma pasik előzmények pletykák önkéntesség hercegnő szülők unokatestvér rokon tanúlság Magyarország probláma

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://angs-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr424912664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cicca1989 2012.11.18. 17:30:16

:D
én is fordítottam már, mondjuk én tolmács vagyok :$
süti beállítások módosítása