About the Blog :3 ♥

Ez a blog az én életemről, élettapasztalataimról és élményeimről szól. Megírom a számomra érdekesebb vagy gondolgodtatóbb kérdésekról a véleményemet. Ha kíváncsi vagy rá, csak nézz be!

Állandó oldalak

Ami csak kell :D

Google PageRank

Talán fontos előzmények :D

2012.11.08. 17:12

szerző: AnG

Mielőtt elkezdtem volna ezt a bologot, történtek dolgok, amiket még nem említettem! Ilyen például ez is; október 27-én ott kellett volna lennem mamáméknál este 9-re, mert még 8 körül elmentem sétálni, hoy gondolkozhassak. Fél óra sétálgatás után, összefutottam a mostani barátommal, Jollyval! Akkor még nem volt jóformán semmi köztünk, csak előtte való szombaton, de azóta már szakítottam az előző barátommal - ekkor még írkált, hogy így meg úgy szeret és belehal, ha komolyan gondolom a szakítást... - Utánna Jollyval sétáltam. Végül egyik haverunkhoz keveredtünk, valahogy. Ott leültünk dumálni, elszívni 1-2 szál cigit meg egy kicsit iszogattunk. Az ismerőseink egy kicsit becsiccsentettek és bezártak a házba kettesben Jollyval, ők meg bementek a városba bulizni. De mi is jó bolondok voltunk, hogy nem gondoltunk arra, hogy a szúnyoghálón nem tudunk átmenni...

Itt kezdődtek a dolgok! Eleinte csak iszogattunk, zenét hallgattunk és beszélgettünk. Azt tudni kell, hogy a piától mindig rám jön a szeretet flash és mindenki nagyon jó barátom lesz! Aztán megcsókolt! Ahw nagyon jó volt, mert olyan aranyos és még ha nem is úgy néztem rá eddig, most rájöttem, hogy mióta csak ismerem vigyáz rám! Szóval smárolgattunk, majd éppen eljutottunk volna Odáig... De akkor közölte, hogy ő még nem szeretné, mert nem akarja, hogy azt higgyem, hogy csak arra kellek neki, mint egyfajta "olcsó-iparcikk". Hozzátenném, hogy 24 éves és ez a korosztály nem éppen arról híres, hogy egy percet is vár ilyen témában, ha már lehetősége és esélye is van rá, vagyis tényleg különlegesnek tart, mintahogy én is őt! Azt is elárulta, hogy ilyen még  nem volt vele, hogy egy csajjal kettesben vannak, mindketten akarják és ő utasítja vissza, mert tényleg különleges, amit érez. Azt gondolom már említenem se kell, hogy több, mint 8 óra késés után, már mindenki engem keresett!

Valamelyik nap meg mesélte barátnőm, Amy, hogy unokatestvérem, Gery meg akarja verni Jollyt, csak azért, mert 30-án összejöttünk! Eddig semmi baja nem volt vele, de valamiért őrületesen félt tőle, de nem tudom, miért... Szegény, kis Egyetlenemet nem csak ő, de exem (akivel ki van rakva a beszélgetés...) is meg akarja verni, bár neki semmi esélye ellene, nem úgy, mint uncsimnak. De ezt annyira szeretem, hogy már az egész falu erről beszél... Olyan furcsa ez az egész, mert még sosem voltam olyan helyzetben, hogy még Gary is meg akarja verni a csávómat! De beszélnem kell vele előbb utóbb, hogy ne bántsa, mert szeret és én is őt! Remélem meg fogja érteni, mert nincs jobb ötletem... Csak annyi a probléma, hogy uncsim úgy tekint rám, mint a kis hugára, de komolyan mondom más ezt már személyi testőrnek hívná... 

Szertntetek mi fog kisülni ebből az egészből?

Címkék: vélemény család vita love éjszaka csók szerelem verekedés szív szakítás csajok probléma érzések ex pasik előzmények unokatestvér rokon puszi Jolly

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://angs-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr384897433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csip-csepp · http://nehezesetek.blog.hu 2012.11.10. 21:06:19

Azt én hiába is mondanám, hogy semmiféle verekedés nem szül jót, másképpen kéne megoldani (!!!), de sajnos a mai világban a fiatalok azt hiszik ez a megoldás. Egy egyszerű verekedés akár tragédiába is fulladhat!... :( Ha lehet, mindenképpen beszélj azokkal, akik verekedni akarnak, hogy legyen eszük!!!...

AnG · http://angs-blog.blog.hu/ 2012.11.11. 09:13:49

@csip-csepp: Igen jelenleg is próbálom lenyugtatni őket és ahogy elnézem, egész jól alakulnak a dolgok! Mondjuk nem hiába miondja Apa, hogy menjek ügyvédnek, mert kicsinek is mindenkit kimagyaráztam mindenből! :D
Szóval a bunyó előre láthatólag ELMARAD! :) szerencsére!!

Cicca1989 2012.11.18. 17:30:32

Egy jó tanács: Nagyon vigyázz az ilyen verekedős emberekkel, mert a párjukkal is agresszívak lehetnek, ha már nem annyira szeretik! :/

Katy White 2013.05.06. 09:53:46

@Cicca1989 nek igaza van! nagyon vigyázz vele :| mert ki blogján lógnék állandóan?
süti beállítások módosítása